USZKODZENIA, BRAKI W TRANSPORCIE I OPÓŹNIENIA

  1. Klient obowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju – w obecności kuriera bądź innego dostawcy (np. listonosza). W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  2. W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera lub listonosza jej zawartości. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza/kuriera oraz nie przyjmuj paczki Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Pamiętaj! Wszelkie uszkodzenia powinny być zgłaszane natychmiastowo kurierowi. W przypadku braku takiego zgłoszenia reklamacja dotycząca uszkodzeń przesyłki lub jej zawartości może nie zostać rozpatrzona przez Przewoźnika.
  3. O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (+48 222445545, biuro@bwexperts.pl lub wypełniając formularz kontaktowy na stronie wspieram.ukraine.pl (link Kontakt).
  4. W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – prosimy o pilny kontakt z operatorem serwisu (+48 222445545, biuro@bwexperts.pl lub wypełniając formularz kontaktowy na stronie wspieram.ukraine.pl (link Kontakt).
  5. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku do Operatora serwisu wspieram.ukraine.pl, a Operator dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji.
  6. W przypadku zaginięcia przesyłki: Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Operator serwisu wspieram.ukraine.pl, zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta Ponowna wysyłka zamówienia będzie możliwa dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika, tj. po zwrocie zagubionej paczki do Sprzedawcy lub po otrzymaniu przez Sprzedawcę odszkodowania za zagubioną przesyłkę. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.

INFORMACJE DODATKOWE

Zakup bądź opłacenie cegiełek – nie są towarami bądź usługą, nie można zatem uznać ich za świadczenie usług. Cegiełki – same w sobie nie zaspokajają żadnych potrzeb – nie stanowią więc autonomicznego świadczenia, a świadczenie jest elementem konstytutywnym usługi. W konsekwencji sprzedaż cegiełek Fundacji nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, ponieważ nie są one towarem w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy, ani też nie spełniają definicji usługi zawartej w art. 8 ust. 1 ustawy. Darowizny – czy też dobrowolne wpłaty na rzecz różnego rodzaju organizacji organizujących zbiórki pieniężne (w tym na cele charytatywne) nie podlegają więc opodatkowaniu VAT. Przy czym brak konieczności opodatkowania tego rodzaju czynności dotyczy zarówno podmiotów dokonujących wpłat, jak i podmiotów otrzymujących wpłaty. Takie samo rozwiązanie dotyczy sytuacji, gdy wpłaty są przekazywane w drodze zakupu cegiełek. Potwierdzają to organy podatkowe w udzielanych wyjaśnieniach, czego przykładem może być interpretacja indywidualna Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu z 20 grudnia 2010 r. (sygn. ILPP1/443-1034/10-4/NS).

Brak produktów w koszyku